مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1396 ساعت 13:452017-10-29بين الملل

رهبر حزب افراطی "آلترناتیو برای آلمان" تاچر را الگوی خود دانست


رهبر حزب چپ افراطی آلمان موسوم به "آلترناتیو برای آلمان" گفته است که مارگارت تاچر فقید الگوی سیاسی وی است چون تاچر توانست زمانی که انگلیس با بحران مالی روبه رو شد این کشور را سر پا نگهدارد.

- رهبر حزب افراطی "آلترناتیو برای آلمان" تاچر را الگوی خود دانست رهبر حزب چپ افراطی آلمان موسوم به "آلترناتیو برای آلمان" گفته است که مارگارت تاچر فقید الگوی سیاسی وی است چون تاچر توانست زمانی که انگلیس با بحران مالی روبه رو شد این کشور را سر پا نگهدارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، آلیس ویدل، رهبر حزب مذکور به روزنامه "بیلد آم سونتاگ" گفت که حزبش که توانست با 13 درصد آرا در انتخابات فدرال آلمان به پارلمان وارد شود.

وی ادامه داد: حزبش حالا موضع اپوزیسیون را دارد اما این هدف بلندمدت برای شکل دادن سیاست است و تجربه مارگارت تاچر، نخست وزیر فقید انگلیس در این کشور یک مسیر و خط مشی کمک کننده است.

مارگارت تاچر الگوی سیاسی من است.

تاچر زمانی که انگلیس در بحران مالی و اقتصادی به سر می برد، توانست این کشور را از ورطه سقوط نجات دهد و آن را سر پا نگهدارد.

آلیس ویدل که یک همجنس گراست، همچنین گفت که تنها 18 درصد از رای دهندگان حزبش زنان هستند و این بسیار کم است و حزب باید زنان رای دهنده بیشتر را جذب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر حزب افراطی "آلترناتیو برای آلمان" تاچر را الگوی خود دانست

رهبر حزب افراطی "آلترناتیو برای آلمان" تاچر را الگوی خود دانست